05/10/2011

5 okt

Livet går framåt. Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Allt har redan sagts. Det är så det känns, ibland. I vågor. Jag pysslar med min nya dator. Lägger in hela skivsamlingen; från de fysiska skivorna, alltså. Att läsa wma-filer är tydligen inte det lättaste för en Mac. Det tar ett tag att lägga in allt, men sedan är det ju gjort. (Och jo, jag vet att det finns program som konverterar från wma till mp3, men när jag gjorde det så tappades all information förutom låttiteln bort på vägen, så det skulle bara ta längre tid att skriva in allt sådant igen.)

Nu har jag nog inget mer på hjärtat. Förutom att jag i går för första gången i mitt liv (vad jag vet) tog ett blodprov! Precis i armvecket, ni vet. Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Bra att veta till nästa gång!

1 comment:

Victoria said...

Du kan blogga om mig:)