02/06/2008

june 2

Redigerad 24 februari 2016:

Detta skrevs den 27 maj 2008
[...] Dagens läsning har varit Linda Skugges dagbok 1991-1993, och egentligen är det ju inte så jävla spännande att läsa någon annans dagbok. Det händer liksom inte så mycket. Men den är ändå bra på något vis. Jag gillar Skugge. En IQ 300-människa skulle säkert tycka att hennes dagbok suger, men jag gör inte det. Jag är helt jävla normal och det kan också kännas, ska ni veta. I fredags läste jag Jag är din flickvän nu av Nina Hemmingsson. Jag älskar den. Kanske min favorit i bokhyllan. När jag blir rik ska jag köpa två hundra ex och ge den till alla jag älskar.

Älskar jag bara två hundra personer? Jag drog bara till med en siffra. Det måste väl ändå finnas fler? Det är så soligt ute. Det måste finnas fler. [...]

No comments: