17/07/2012

17 juli

Livet, alltså. Här händer det grejer. I morgon ska jag åka till sommarstugan i Trosa, och på torsdag kommer även Victoria dit. Vi åker hem på lördag igen. Victoria jobbar ett par dagar till innan semestern, och jag ska plugga min sommarkurs. Sedan åker vi till Trosa igen någon gång nästa vecka. Då ska Alfons följa med, också. Blir intressant! Kul för honom att se något nytt, hoppas jag. Pappa tycker att vi ska ordna en lång lina åt Alfons så att han kan springa ute hur mycket han vill. Jag är lite orolig för att grannens galna hund ska attackera Alfons om han springer för långt bort.

När vi väl har åkt till landet nästa vecka vet jag inte riktigt hur länge vi stannar. Vi får se. Bruce-helgen är avbokad, så hela familjen ska umgås i stugan i stället. Blir kul! Hoppas på en hel del bad och grillning. Bra väder vore ju trevligt, också. Men har ju så klart med mig min dator, så hinner uppdatera en del.

1 comment:

Demonic said...

Nu har jag börjat blogga igen
Kram Demonic