16/08/2009

aug 16

Jag har precis fotbadat. Det kanske inte precis är något ni skulle gissa på att jag gör, eftersom jag är så extremt hardcore. I alla fall fotbadade jag, lyssnade på R.E.M. och tänkte över den här sommaren. Till och från har det känts som att jag inte har gjort särskilt mycket, men nu när jag summerar det hela har jag kommit fram till att jag ju har gjort jättemånga saker. Jag listar några:

- jag har flyttat till en ny stad.
- jag har provat på hur det är att vara sambo med en finis.
- jag har tackat nej till en Milano-resa.
- jag har röstat för första gången i mitt liv.
- jag har pluggat aktivt ett helt "sommarlov".
- jag har klappat ett lejon.
- jag har klappat delfiner.
- jag har haft en spyhärva.

Ah, ni vet. En del grejer är smågrejer som ändå är stora, liksom. Jag orkar inte lista fler grejer nu. Jag ska äta blodpudding och sallad.

No comments: