19/12/2010

19 dec


Jag älskar Topshelf Records. De är ett fantastiskt fint och bra skivbolag. De har bara bra band. En annan sak jag älskar med Topshelf är att beställa saker från deras webshop. Topshelf är nämligen extremt generösa. Den här gången beställde jag två skivor, men när jag öppnade paketet fann jag allt det här (se bild ovan, jag tar det från vänster till höger):

- en knapp + rabattkod som gäller för evigt.
- de två skivorna jag hade beställt (så klart).
- en affisch.
- ytterligare en rabattkod.
- gratis nedladdningar (låtar) + rabattkod.
- en skiva med blandade artister.
- gratis nedladdningar (låtar).
- tre klistermärken.

Snällt, va? Man vill liksom bara beställa från dem igen och igen och igen. För man vet att man får mer än vad man har betalat för. Om ni undrar vilka skivor jag beställde så var det Saltwater och Old Pride av Pianos Become The Teeth. 160 riksdaler för båda. Extremt billigt. Över huvud taget kan jag verkligen rekommendera att köpa skivor direkt från skivbolag eller banden själva, det är mycket billigare. (Obs! Tipset gäller ej om man vill köpa typ Lady Gagas senaste...)

No comments: