13/01/2014

13 jan

Världen står inte rätt till. Här är anledningarna:
1) Det är tjugondedag knut och Victoria och jag har fortfarande inte tagit bort våra julsaker. I normala fall är strax efter nyår lämpligt att ta bort julsaker, i mitt tycke. Men nu har vi helt enkelt varit lata.
2) Jag hann inte bunkra upp med vörtbröd! Jag upprepar: jag HANN INTE bunkra upp med VÖRTBRÖD! Innan jag visste ordet av hade affärerna bestämt sig för att vörtsäsongen är slut och nu finns det inget vörtbröd i mataffärerna så långt ögat kan nå. Jag som alltid brukar köpa några paket extra och ha i frysen, eftersom jag vet att denna vörtbrödslöshet plöstligt slår emot en likt en skånsk storm på höstkanten.

Jag tycker att vi tar en tyst vörtbrödsminut tillsammans.



























RIP, alla vörtisar. I will miss you.

*sjunger med starkt Whitney-inlevelse: AND AAAAAIIIIIIII-AAAAAIIII WILL ALWAYS LOOOVE YOOOUUUUU-AAAH*

No comments: