05/04/2014

5 april

Det är lördag. Vad gör jag då en dag som denna? Jag vaknade klockan sju av att Frances väckte mig. Hon ville gosa och busa. Eftersom jag var hungrig så tänkte jag att det är lika bra att jag går upp och äter frukost. Strax därefter kom Victoria hem från nattpasset och gick och la sig. Jag åt frukost och tittade på Dexter. Efter det var jag ute och sprang för första gången sedan i höstas. Jag ska försöka komma igång med det igen, för det skulle vara ett bra alternativ till promenader nu när jag jobbar heltid. Hinner ju liksom inte gå ut på promenad när jag kommer hem från jobbet på kvällarna, men att springa går ju mycket fortare. (Snille spekulerar.)

Nu ska jag snart äta lunch, har jag tänkt. Sedan behöver jag handla till middagen, och efter det har jag planer på att sätta mig ner och planera en kurs jag precis har tagit över.

Dags för lite lunch och kanske något avsnitt av Dexter. Sedan vore det inte helt fel med en dusch.

No comments: