31/12/2016

31 dec

En vecka sent men nu ska jag dela med mig av lite bilder från julafton. Jag och Victoria firade med Therése, Stoffe, pappa och Stoffes pappa Stefan. Vi sågs ute på Djurgården på eftermiddagen för att äta julbord på Villa Godthem. Det var Théreses och Stoffes idé att äta ute; en riktigt bra idé skulle det visa sig. Vi kunde liksom umgås utan att någon behövde laga mat, diska eller greja med annat julstök. Typ genialiskt. På Villa Godthem tog vi del av ett riktigt bra julbord som - tro't eller ej - även lämpade sig för mig som inte gillar julmat. Massor av goda smårätter att smaska i sig.

Efter julbordet tog vi oss hem till Therése och Stoffe där vi tillbringade resten av kvällen. Pratade, öppnade några julklappar, åt lite mer småplock och hade det lugnt och skönt. På många sätt en perfekt julafton, enligt mig. Här kommer nu lite mobilbilder från eftermiddagen och kvällen (jag tog tillfället i akt att experimentera lite med nya tillbehör i Hipstamatic, vilket ni kommer att förstå när ni ser att bilderna ser olika ut och att vissa rent kvalitetsmässigt är rätt så fula. Men spillerill, som man sa på nittiotalet, nu var det ju mest julfeelingen jag ville förmedla):






















(När pappa skrattar så att han nästan gråter; typ det bästa jag vet.)





No comments: