18/04/2009

april 18


Givetvis har jag köpt skivor i dag, det är ju det den här dagen är till för. Record store day, alltså. Jag hookade upp med Jessica på stan, och efter en stunds bläddrande bland skivor fikade vi på Coffeehouse. Det är det enda stället (förutom donken) som inte stänger typ fyra i den här stan. Det var som vanligt trevligt att träffa Jessica. Vi hann prata om både det ena och det andra och det tredje. Sedan rullade vi iväg på våra brädor och kollade ett klistermärke som David har satt upp. Efter det rullade vi (eller gick mest, vi var nog ganska opepp på just skateboardåkande i dag) runt lite i stan. I och med att vi kom på att vi nog inte var så pepp på att åka mer bräda så gick vi skilda vägar. Fin eftermiddag!

Nu njuter jag av de nya skivorna. Det blir nog sen middag i dag, eftersom jag fikade så sent på eftermiddagen. Ska se till att se klart den där Bob Dylan-filmen (I'm Not There; den är för övrigt jätterörig). Sedan har jag en annan film hemma som jag också ska se. Men jag minns inte vilken film det är för jag har inte öppnat Lovefilm-kuvertet än. Det visar sig.

2 comments:

Jessica said...

haha, kom precis innanför dörren. hur hinner du!

bea said...

Jag har hemliga superkrafter! (Vilka uppenbarligen inte är särskilt hemliga längre...)