25/04/2009

april 25

I går kväll någon gång efter sju fick jag ett sms från Jessica, där hon frågade om jag ville gå på båtspelning med henne. Eftersom jag gårdagkvällen till ära var väldigt spontan av mig sa jag javisst och hookade alltså upp med Jessica vid åtta någon gång. Vi gick till M/S Linné-båten som står i hamnen. Banden som spelade var Deviniance och Endorphins. Innan spelningen började hann Jessica och jag snacka temavecka med några medietreor. Mycket trevligt. Träffade även Fredrik och Ted, de är så mysiga. Drack kaffe och tittade på progressiv rockmusik, gjorde de. Äkta lärare. Sådant kommer ju jag också att göra när jag blir lärare, förstår ni väl.

Jag såg hela Deviniance-spelningen men gick efter några Endorphins-låtar, eftersom jag blev så trött. Det är Deviniance ni ser på bilden ovan, men den är inte tagen på gårdagens spelning.

No comments: