25/04/2010

april 25

Förresten var Khoma helt fantastiska i torsdags. Jag hade inte hört alltför mycket av dem innan, men man kan säga att de blew me away. Om man är amerikan alltså. Då kan man säga så. Nu är ju jag inte det allra minsta amerikan, någonstans, så jag får helt enkelt låta mig hållas med att Khoma tog mig med storm. Eller något. Att pg.lost ställde in och uteblev från konserten var dock tråkigt.

Egentligen skulle Victoria och jag ha gått på Her Bright Skies på Skylten i går. Jag ville gärna fota dem. När kvällen väl kom hade vi dock ingen större lust att ta oss ner till tågstationen. Vi kände helt enkelt för en tv-kväll. Så Her Bright Skies får vänta till en annan gång. Men det går ju, det också.

1 comment:

Victoria said...

Nu måste du blogga lite här snart, det var föööör länge sedan!