24/06/2014

24 juni

Förra söndagen var jag, Victoria och Annika på kentfest! Där hittade vi kungakronor som vi tog på oss:


Jag ser ut som att jag har kort, stubbig lugg? Jaja, bjuder på den. 


För er som inte är bekanta med kentfest handlade det alltså om bandet kent (surprise!) som hade anordnat ett slags "endagsfestival", även om det snarare handlade om en eftermiddag. Vi såg Tove Lo, Miriam Bryant, Junip, Beatrice Eli, Nina Persson, Elliphant, Ida Redig och så själva kent så klart. Bästa förbanden var Tove Lo och Miriam Bryant, helt klart.



Det här var tredje gången jag såg kent och den bästa gången hittills, tycker jag. 































Nej, nu orkar jag inte skriva mer om det. Ni får googla recensioner på annat håll, jag är inte så mycket för recensioner som ni kanske vet. Här kommer lite andra bilder, i stället:































Vi har satt upp en gardin i sovrummet. Observera att det är jag som har borrat upp denna härlighet. Med mina bara Martin Timell-händer! Om gardinen ser lila ut på bilden så kan jag meddela att det är den inte, den är nämligen ljusgrå.


Runt nationaldagen var Eva, Elin och Malin och hälsade på här i Stockholm. En dag kom de till Telefonplan och fikade. En annan dag…


… var vi på Gröna Lund! 































Några i sällskapet vågade åka den här mackapären. Själv "åkte" jag endast en grej: Lustiga huset. Den ni!

No comments: