30/06/2014

30 juni










































GISSA VAD SOM HAR HÄNT! Jag vaknade upp i fredags morse, öppnade datorn och inväntade biljettsläppet. Victoria gav mig kaffe och macka medan jag väntade. Sedan klickade jag hem två biljetter till blink-182:s konsert i London den 8 augusti! TJO-HOOOOOOOOOO, liksom! Klickityklick sa det bara, sedan hade jag dem i min hand (bildligt talat). Två ståplatser till konserten i O2 Brixton Academy.

För er som inte riktigt hänger med i svängarna: blink har varit mitt favoritband i drygt 15 år nu. Jag har aldrig sett dem live. Jag har älskat dem innerligt och våldsamt. Nu kommer de att stå (eller ja, Travis kommer väl att sitta får jag anta) framför mina ögon och vara fantastiska. Jag har faktiskt knappt fattat det än; det är så stort. Livets händelse.

I juli/augusti är det alltså dags för World Tour of Bea and Victoria. Begränsat till två länder: Grekland och England. Nu vet ni det. Nu kan ni scrolla upp och ner några varv och njuta av bildhärvan på Tom, Mark och Travis. Ni ser ju själva hur underbara de är!

No comments: