26/10/2008

oct 26

Jag hade glömt bort vad Eva och Bosse berättade för mig när jag var i Karlshamn för ett par veckor sedan. Johan Schuster har blivit Max Martins högra hand och hjälpt Pink att bli etta på Billboardlistan i USA. Helt galet! Minns när han var tillsammans med Julia och spelade Since You Been Gone på akustisk gitarr. (Det var för övrigt efter det som jag också lärde mig den låten - han gjorde den ju så bra!) Någon gång i den vevan började Johan arbeta lite smått med Max Martin, men nu har det tydligen gått och blivit stora grejer! Står även i den här artikeln att han skrivit material till Britneys nya platta. Spännande! Det var allt jag hade på hjärtat för i dag.

1 comment:

Anonymous said...

Sj minns jag mellanstadiet då Johan fortf. ritade serier, också där ruskigt begåvad. Det här är inte ofattbart alls, men så otroligt häftigt! Stå på dig Johan ;) / Tanny