08/10/2008

oct 8

det här skrev jag för ca en månad sedan.

jag är så ensam jag skulle kunna blogga om det här i all framtid jag är så ensam det är jag som är ensamheten hallå hallå ja jo det är sant att det är jag som är ensamheten jasså det säger du nej nej för fan jag tar inte illa upp klart att jag fattar att du inte vill umgås med mig jag är ju ensamheten själv.

jag är så ensam jag är misslyckad jag har så många vänner jag är så lycklig jag har saknat dig lite du har inte saknat mig någonting alls (du har glömt bort mig helt faktiskt) det kostar pengar att vara din vän jag får pengar från csn de räcker inte till du är så dyr och värdefull jag är så lycklig jag ska vara tacksam som lever i sverige tänk på barnen i afrika jag tänker på barnen i monaco.

du höll mig så hårt sedan blev det lösare så löst löst jag har löst problemet jag har lösningen som löser alla miserabla tillfälligheter du frågar vad jag säger ensamheten är det som gäller det är top notch man tyr sig till sig själv och ingen annan man kan aldrig lämna sig själv i sticket jag tyr mig till mig själv och det med närhet och distans på samma gång jag har läst om det här jag har läst om dig jag har hjälpt dig du har lämnat mig jag har lossnat.

4 comments:

Anonymous said...

Briljant. Det är coolt när du skriver utan skiljetecken, det blir väldigt effektfullt.

Jag som tipsade dig om en låt med Emil Jensen förut, vill du tipsa dig om att läsa i min blogg vilken underbar artist och människa han är. När och om du får chansen borde du gå och se honom live. Det är SÅ värt det. Flera gånger om till och med :)

Anonymous said...

åh, fantastiskt! helt jävla sjukt bra! åh, bea, du är bäst.

Anonymous said...

tack cissi och emma. ni är fina.

till cissi: jag har inte adressen till din blogg. kan du länka? har sett emil jensen live två gånger, han är helt underbar precis som du säger! hade dock inte hört några av hans låtar från nya skivan innan du tipsade mig. :)

Anonymous said...

Jag tyckte jag skrev länken som URL när jag skrev kommentaren, men tydligen inte^^

www.esok.blogg.se :)