04/03/2009

march 4


Kom att tänka på den här bilden. Andra februari tvåtusenåtta. Jag köpte min mjölkpall, och använde den så klart genast. Ibland undrar jag vem mjölkpallen bodde med innan jag adopterade den.

Ungefär klockan 10 ska pappis komma och hämta mig och min väska. Sedan åker vi hem till dem, tar en fika så snart mammis har slutat. Sedan "blåser vi iväg" som pappa brukar säga. Jag hoppas hinna med ett tidigare tåg från Värnamo till Karlskrona. Jag kommer nog hem på måndag igen. Jag har inte bokat någon hembiljett. Det enda jag vet är att jag måste vara hemma på tisdag. Jag hinner säkert blogga lite medan jag är i Kallekrona, dock, så ni behöver inte känna er övergivna.

3 comments:

Anonymous said...

Haha din mjölkpall är så rolg

Anonymous said...

vart fick du pallen ifrån?

bea said...

köpte den på den där antikaffären vid tågstationen. vet du vilken jag menar? den är skitbra!