21/03/2010

march 21

Redigerad 29 februari 2016:







Pappa fyllde år i går. Därför tog Victoria och jag tåget till Nyköping och tillbringade dagen där. Först gick vi hem till mamma och pappa. Pappa blev överraskad. Han hade ju ingen aning om att vi skulle komma. Det blev elvafika med nybakade chokladrutor och ett par koppar kaffe.

Lite senare gick vi allihop ner på stan. Köpte ost och bröd och gick i affärer. Sedan lunchade vi. Efter lunchen köpte Victoria skor, och sedan tog hon och jag en kaffe på Mekka. Eftermiddagen tillbringade vi med att titta på mammas och pappas mattor (vi hittade faktiskt en som vi kunde adoptera), och att zappa mellan Mauro & Pluras kök och ZTV. Till middag blev det ost, avokado, bröd och färska räkor. Men jag äter helst inte räkor så där hur som helst, så jag fick nöja mig med det andra. Runt åtta gick tåget hem till Linköping. Mysig dag!

2 comments:

bea said...

Det var en jättemysig dag, men idag är också en jättemysig dag, min fin<3

Victoria said...

och kommentaren innan var också från mig, inte dig;)