16/07/2010

july 16

Redigerad 1 mars 2016:

Jag har fått det ärofyllda uppdraget att vara bröllopsfotograf. Min ex-kurskompis Jenny ska gifta sig med sin Nicke. En dag för lite mer än ett år sedan sa Jenny till mig att hon gillar mina bilder så mycket att hon gärna vill att jag ska vara fotograf på deras bröllop. Jag, Jenny och två andra kurskompisar stod mitt i en thai-restaurang vid campus i Norrköping och jag bara "Ja, fan vad kul!" Där och då visste inte Jenny exakt när hon och Nicke skulle slå sak i hela giftermåls-grejen, men typ om ett år eller två. Sa hon. Och så blev det i år. Mycket trevligt!

[...]

För övrigt har jag aldrig i hela mitt liv varit på ett bröllop innan. Så det är ju verkligen dags att besöka ett sådant. Känns som att jag har varit på typ trettioelva begravningar. Och aldrig ens ett halvt bröllop.

1 comment:

Victoria said...

hahahaha, du är så söt min älskling:)