17/07/2010

july 17

Victoria och jag ska ha SEMESTER. S-E-M-E-S-T-E-R! Det är ljuvligt. Fantastiskt. Ofattbart. Det handlar endast om två dagar och det handlar endast om landet/Trosa/Gisekvarn. Men ändå; but still. SEMESTER. Inte jobba. Inte camping.

Och framför allt: BADA. Vi har inte badat på hela sommaren. Och det vet ni ju själva hur varmt det har varit. Vi har approximativt dött. Årets tips: bosätt er inte i inlandet. Här kan man fan inte bo kvar. Vi flyttar till havet. (När vi är färdigutbildade.)

För er är vår semester en fnys i sommarböljan. Men inte för oss. Det är mycket möjligt att det här blir sommarens allra längsta semestertillfälle.

2 comments:

Victoria said...

helt rätt, så jävla underbart!

B. said...

Åh, jag vill också ha semeeeester! Hur var det? 8)

Jag har sackat efter massor i bloggläsningen. Es ist ja schreklich! Men kul också, för det känns lite som att hitta en chokladkaka i ett skåp, som man glömt bort. Gôtt.

Ni är så bra på vardagsmys, verkar det som! Att pimpa en sopgrej skulle jag aldrig få för mig, men det gör ju vardagen roligare. :)

Kram!