07/09/2011

7 sep

Jesus Amalia. I går kväll släppte Blink ytterligare en ny låt. After Midnight. En studioversion, alltså. Live har de kört den ett tag. I alla fall så var Blink vänliga nog att låta alla fans ladda ner låten gratis och legalt. Det enda man behövde göra var att besöka get182.com och se till att pricka in numret 182. När jag såg Mark och co annonsera detta på Twitter blev jag så exalterad att jag sprang till datorn och råkade tappa telefonen i bordet när jag väl var framme. Som tur var så överlevde den. Och nu har jag alltså en sprillans ny Blink-låt att njuta av.

Och om bara 20 dagar kommer albumet. Det är svårt att greppa. Det känns overkligt. Att Blink-182 efter nästan 8 år släpper en ny skiva. Ärligt talat har det funnits stunder då jag aldrig trodde att det skulle hända. Jag var på väg att acceptera att jag skulle bli tvungen att nöja mig med de Blink-skivor som redan fanns här i världen. Men nu. En vändpunkt. Ny luft i mina lungor.

1 comment:

Victoria said...

haha vad söt du är med det där!