03/12/2012

3 dec




Uppdatering sedan förra inlägget: la mig på soffan för att typ skörda mitt vete och grädda några nya pajer i Hay Day. (Livsfarligt att lägga sig på soffan när man redan är trött!) Frös trots att jag hade både tjocktröja, mjukisbyxor, strumpor och raggsockor på mig. Då kom Alfons och ville gosa med mig, så han la sig i mitt knä. Då hade jag inte hjärta att resa mig och göra kaffe, så jag låg kvar helt enkelt. Då somnade Alfons i mitt knä, och han var ju varm och skön så jag somnade också. Sedan sov vi där i någon halvtimme eller så. När jag vaknade blev Alfons ännu mer gosig, så jag var ju bara tvungen att mysa med honom (han är ju söt).

Nu är kaffet i alla fall redo, och jag ska sätta igång med dagen. Har dessutom tagit på mig långkalsonger under mjukisbyxorna så att jag ska slippa frysa.

No comments: