19/09/2013

18 sep















































Jag har köpt nya glasögon! Slut på meddelande.

Nästa meddelande:
























I går gjorde Victoria en examensöverraskning åt mig. Vi åt på stan med Emma och Simon, sedan gick vi hem till dem och åt tårta. Mums! Jag älskar liksom tårta. Tack för överraskningen, wifey!

Och i dag hände det här:










































Winnerbäck signerade sin nya skiva på Bengans! Hur bra som helst. Victoria och jag köade i två timmar, vilket innebar att vi hade bra plats och kom fram förhållandevis fort när Winnerbäck väl var på plats. På den första bilden ser ni en för oss okänd tjej som tar bild tillsammans med Lasse. Den andra bilden tog jag till Kaisa, som tyvärr inte kunde följa med på signeringen. Men nästa gång så! Jag och Victoria tog lite autografer, sedan tog Victoria den här bilden på mig och Lasse:






















Funderar på att framkalla den i femtio ex (diverse storlekar) och ha typ överallt i hemmet. Bredvid sängen. På kylskåpet. På ytterdörren. Nä, men seriöst. Ni ser ju hur glad Winnerbäck var över att äntligen få ta en bild med mig. Särskilt en fisheye-bild. Han har den faktiskt redan som bakgrund på sin dator.

Här är bilder på autograferna vi fick av Lasse:


Jag bad om att få ett hjärta plus en signatur i 112 sånger-boken.
























Victoria och jag köpte ett ex av Hosianna till oss själva (jag valde ju hjärtat där uppe så Victoria valde att tillägna Hosianna till sig själv), ett till pappa och ett till Therése. Fina, va?

No comments: