24/04/2016

24 april

Jag är inte förvånad över att jag glömde att blogga i går. Det som egentligen förvånar mig mest är att det ändå tog så pass många dagar innan jag missade ett Blogg 100-inlägg. Flera gånger har det varit på väg att hända. Nu är det ju inte så mycket att göra åt saken utan jag får helt enkelt fortsätta ändå, som om det aldrig hade hänt.

I Linköping köpte jag några skivor:
























Turnover - Peripheral Vision
Joy Division - Unknown Pleasures
Bring Me the Horizon - That's the Spirit
The World Is a Beautiful Place and I Am No Longer Afraid to Die - Harmlessness

... och i lördags kväll hittade vi en tvärdöd fågel utanför Emmas och Simons port:
























Det är lite min grej att jag måste fota alla döda djur jag ser. Psykopat-varning. Det var hur som helst en väldigt bra helg med massor av god mat och en hel del bröllopsprat. Emma och Simon ska nämligen gifta sig i sommar. Victoria och jag är så sjukt taggade inför det. Jag har liksom till och med köpt en kostym (!). Där snackar vi vuxenpoäng.

No comments: