01/12/2011

1 dec


I tisdags var jag, Victoria, Lauren och Frida på NH. Först käkade vi middag och sedan såg vi Anna Järvinen. Hon hade en akustisk mys-spelning. Jag älskar mys-spelningar. Ta en kaffe och lyssna på livemusik. Vad är bättre? Spelningen var riktigt bra. Min favorit-Anna-skiva är ju dock den första, så jag hade gärna hört lite fler låtar från den. När jag såg Anna första gången fick jag ju dock höra typ alla låtar från första skivan, eftersom det var den enda hon hade släppt då. Men ändå. Götgatan blev ett extranummer i tisdags, då blev jag glad.


Och bara för att tillfredsställa era bildsugna ögon ännu mer har jag även tagit en pedagogisk bild över vilka skivor jag ställt i hyllan den senaste veckan. Ska nu dessutom skriva en lista över vad de heter (är otroligt pedagogiskt lagd):
- Ben Howard - Old Pine EP
- Defeater - Travels
- Pianos Become The Teeth - The Lack Long After
- Ben Howard - Every Kingdom

No comments: