16/06/2011

16 juni


2. Your least favorite song

Varför ska jag fokusera på min "least favourite song"? Det finns tusentals låtar jag inte tycker om. Sådana jag tycker är väldigt dåliga. Sådana jag tycker är tråkiga. Onödiga. Sådana som gör att jag genast vill slänga mig på en knapp och stänga av radion. Ljudkällan. Varför ska jag göra reklam för sådana låtar i min blogg? 

Nej, jag vill fokusera på bra låtar. Enligt Last.fm är Lalehs Forgive But Not Forget min mest spelade låt sedan år 2005. Den låten bör alltså rimligen vara en av mina favoritlåtar. Det är den, också. Den är helt fantastisk och bra och ljuvlig. 


Maybe see you later
Maybe catch you then, now
Now is complicated
I've got psychological defense

I hope my heart is resistant
You critical disease you
If you pull my cover
You'll be infecting me


Forgive but not forget

Let's start over let's regret
Let's forgive we never tried

Let's start the fight inside

Everyone keeps falling (Down boy)
Everywhere you go
Everyone is nothing
Everyone is lying on the floor (Hey, wake up!)
But I like it, like it

But I like it, love it
But I like it, like it
Tell me do you like me

Forgive but not forget
Let's start over let's regret
Let's forgive we never tried

Let's start the fight inside

Hold me, come hold me
Hold me now

Come on, hold me

Forgive but not forget
Let's start over let's regret
Let's forgive we never tried

Let's start the fight inside

No comments: