10/06/2013

10 juni




































När jag var yngre sa jag alltid harskrank i stället för harkrank. Vissa människor i min omgivning tyckte att detta var helt fel och kunde till och med skratta åt det lilla s:et jag hade ploppat in mellan konsonanterna. Först i dag kan jag äntligen meddela att jag (också) hade rätt! IN YOUR FACE! Skrattar bäst som skrattar sist osv osv etc etc. Här är några olika ord man kan välja mellan för att beskriva de små jävlarna fanskapen djävulens sändebud de äckliga krypen:

Harkrank
Harskrank (TOLD YA!)
Koggamoj
Pappa Långben
Pappa Skrotben
Långbenskrank
Skrackelmogga
Hårkrånk

Panikskriker jag något av dessa ord i framtiden försöker jag alltså förmedla att någon av er medmänniskor genast måste avlägsna djuret från min närhet.

Min vetenskapliga källa är dagen till ära bibeln, det vill säga Wikipedia.

No comments: