26/01/2009

jan 26


I dag läste jag att Britney Spears har en ny låt som heter If u seek Amy. Tydligen har låten blivit bannlyst av flera amerikanska radiostationer, med anledningen att om man säger låttiteln snabbt kan det låta som fuck me. Jag får ingen klarhet alls i detta. För det första är det väl lyssnarens eget problem om han/hon tror att låten heter fuck me och för det andra låter If u seek Amy inte alls som fuck me om man säger det fort. Jag har testat flera gånger, och inte lyckats få det till fuck me en endaste gång.

2 comments:

Anonymous said...

hahaha fan vad kul att du provat flera gånger också;)

Anonymous said...

Det jag mer funderar över är bilden.. Ett; vem har hon lurat? Hennes min säger allt om att hon är stolt över vad hon precis åstadkommit mot någon. Jag undrar vad. Två; Är det inte väldigt 90-tal med magtröja..? Tre; Vad innehåller de två muggarna hon har i handen? Grädde kan jag räkna ut, det mörka borde vara choklad i någon sorts form (kladdkakeform skulle vara gott), men vad är det vita som är underst?

Det var vad jag funderade på, efter att jag provat att säga If u seek Amy flera gånger högt, och kommit till samma slutsats som du. Nu har du lite mer att fundera på :D