28/01/2009

jan 28

Jag kommer inte in på min egen blogg. Sidan laggar. Kan det vara så att den är överbelastad? Har världen hunnit ikapp och kommit underfund med min fenomenala storhet? Att jag är underbar? Det är mycket möjligt. Jag känner det på mig. Jag känner det i pektån. Att världens alla datorsystem kommer att krascha på grund av att jordens invånare nu har funnit min blogg och alla, verkligen alla (till och med alla miljontals miljoner som inte förstår ett ord svenska) vill läsa min blogg. Jag börjar redan nu, i tanken, fila på min divalista med krav på vad jag ska ha i alla hotellrum jag ska bo i. Inte för att jag vet varför jag ska bo i en massa olika hotellrum, jag bloggar ju ändå bara, men jag känner på mig att jag bör ha en sådan lista. Jag kanske i alla fall lyckas hamna på ett hostel någonstans i underground-Ungern. Man vet inte.

1 comment:

SCUQ said...

det stämmer