05/01/2009

jan 5

Det enda jag fick genom mitt brevinkast i dag var 100 foton. Det var ju inte så bara, kan tyckas. Det positiva är att Fuji bjöd på de 100 bilderna och det negativa är att min prenumeration på DN är slut. Så kan det vara. Mycket trevligt med lite bilder att beskåda, i alla fall. De är (nästan) alltid finare på papper än på skärmen. Nu borde jag verkligen ta tag i det här med mitt fotoalbum igen. Jag var ju så ambitiös ett tag! Men det får vänta till om kanske två veckor, när den här kursen är över.

Senare i eftermiddag ska jag gå hem till Victoria. Jag tror att vi mest kommer äta, se på Cleo och OC. Typ. Ska försöka få lite tenta gjord innan jag pallrar mig dit. I kylan. Det är fjorton minus här och massor av snö, har jag sagt det?

2 comments:

Anonymous said...

Jag har också en gubbe på min axel som säger att jag borde göra nåt åt alla miljarder foton som ligger på datorn och som kan dö när som helst....Scarrrrryyyy!

Anonymous said...

Jag fick ingen tidning idag iallafall:)