18/02/2009

feb 18

jag tänker på det här och att det här är tredje gången och att allt har varit på tre helt olika sätt jag har varit i tre olika stadier jag har lärt mig nya saker jag gör på ett tredje sätt den här gången verkar det som jag tror att det här är det bästa sättet men det är ju så de säger det är så de har sagt att man lär sig något av allt det här du kommer att lära dig något sa de de var som vandrande klyschor som jag till slut blev döv för jag lyssnade inte men nu verkar det som att jag har lärt mig något i alla fall det här är mitt nya jag. jag är så sprillans ny och fräsch fräsch är jag jag luktar plast och inpackad luft jag andas jag andas jag andas det är min nya grej. se mig som en reviderad version av mig själv och min nya funktion är att jag kan andas också try me tryck här här kan du trycka.

3 comments:

Anonymous said...

Du skriver så bra så man vet inte vad man ska säga.

bea said...

haha du är bra

B. said...

Åh.
Jag förstår men ändå inte. kanske du också...inte?

Bea, jag funderar på att klistra ihop någon slags pyntig banner(?) att ha högst upp i bloggen. Men hur vet jag hur stor bilden ska vara då?

Kramos!
[svensk kramning med spansk grammatik]