04/11/2011

4 nov

Blir alltid lika förvånad när jag skriver in dagens datum för rubrik (eftersom det är först då jag kollar vad det är för datum). 4 november? Redan? Då fyller jag alltså år om ungefär en månad. Till skillnad från när jag var liten så är jag inte så mycket för att fylla år längre. Det är något med att få allas uppmärksamhet som jag tycker är lite... obehagligt. Därför ändrar jag gärna födelsedatum på Facebook innan jag fyller år, så att inte alla ska skriva grattis och så vidare.

I dag. Ledig fredag. Både jag och Victoria är hemma (hon är sjuk. Hon har varit sjuk två gånger de senaste två månaderna men inte lyckats smitta mig en enda gång. Vilket immunförsvar jag måste ha!). Jag pluggar lite nu (läser en gott och blandat-bok som blandar text- och bildanalys hej vilt. Mycket bra!), och snart ska vi ta en tre-kaffe. Därefter ska jag antagligen plugga lite till och sedan spela Theme Park World. Har fått hem det nu! Superkul, verkligen. Har även blivit lite fast i Age of Empires 3. Extremt beroendeframkallande.

No comments: