12/05/2013

12 maj

Oj, behövde nog en bloggpaus efter den där 100 dagars-utmaningen. I tisdags var jag och Karolina på Debaser Slussen och såg Title Fight. Riktigt grymt! Har inte lyssnat på dem länge alls, kanske något år till och från, men det var superkul att de pallrade sig till Schweden för en spelning. Förband var Dead End Path (och Whirr, men dem missade vi), inte riktigt min kopp, men schysst drag ändå. Title Fight var hur bra som helst. Det var inte särskilt många i publiken, kanske runt 100 pers eller strax över. Och på Debaser går det väl ändå in några hundra? Jag har förresten inte varit på Debaser sedan jag såg Coheed där 2006, och nu insåg jag verkligen hur liten lokalen är. Sjukt att jag och Becca stod där med några hundra andra för sju år sedan och såg Coheed?! Känns nästan stort, så här i efterhand.

Det sugigaste med Debaser Slussen är att de tydligen har systemkameraförbud. Så jag fick ta en massa sugiga iPhone-bilder, i stället. 




No comments: