06/05/2013

6 maj

Här kommer två herregud-saker:

1) Herregud, jag har ju ingen koll! Blogg 100-utmaningen är ju över. I typ torsdags eller något hade jag tydligen skrivit mina 100 inlägg och därmed var kalaset slut. Skrev alltså ett inlägg om dagen i 100 dagar. Jag kommer säkert att fortsätta blogga regelbundet, men kanske inte riktigt varje dag nu. Men kan ju alltid sikta på att publicera ett inlägg typ... var tredje dag. Eller kanske varannan. Vi får se hur det blir med allt.

2) Herregud, jag glömde skriva en av de viktigaste sakerna med Bruce-konserten! (Hur kunde jag glömma att nämna detta?!) Det viktigaste med lördagen var så klart att se själva Bruce och resten av E Street:arna. Men innan jag och Victoria gick och satte oss på vår läktare, när vi precis hade ätit upp våra hamburgare, så gick Peter LeMarc förbi oss. LeMarc! Stora grejer på Friends Arena, alltså. Gick dock inte efter honom och upplyste honom om att han är bäst. Träffade ju honom i oktober förra året, så jag kände att jag kan ge honom lite space från mitt fangirlande en stund nu.

1 comment:

Elvira said...

Hoppas att Bruce-konserten var bra! Minns att jag såg honom som yngre, fast då uppskattade jag inte hans musik på samma sätt som idag.