03/05/2013

3 maj






















Vann ju kaffe i går, och i dag hämtade jag det. Blev väldigt överraskad (och glad, förstås!) när jag fick veta att det handlade om tre paket kaffe. Jag hade räknat med typ ett, för bara det tyckte jag var jättesnällt. Men jag fick alltså tre paket kaffe. Det var det kommande fiket Duxe coffee shop & Mfg Co som gav mig kaffet, gissa om jag kommer att bli deras stammis. Det hade jag i och för sig redan tänkt bli, med tanke på att de tidigare hade Linköpings bästa skatebutik (som tyvärr har slagit igen nu, rest in peace!), så jag vill sponsra dem på alla möjliga tänkbara sätt. Hur som helst: kaffe från Stockholm Roast. Jag och Victoria provade kaffet längst till höger i bild i dag. Men det där med kaffebetyg återkommer jag till när vi har provat alla tre sorter.

Till alla som bor/råkar befinna sig i Linköping kan jag bara säga: fika på Duxe från och med den 23 maj (de planerar att öppna då). Till resten av världen: kom till Linköping så kan jag visa dig var det riktigt goda kaffet finns i den här stan.

No comments: