16/11/2008

nov 16

Jag är tillbaka från min jet set-lyx. Har känt mig som en rik Blondinbella hela veckan. I dag har jag lyssnat på mina skivor, ätit gröt och kaviarknäckisar. Gud, vad det alltid är skönt att komma hem. Veckan har känts så jävla lång; jag glömde till och med bort att det fanns en verklighet. Tror att jag förträngde mycket. Till exempel att jag måste ta körkort och andra jobbiga grejer. Att vara på den där båten var ungefär som att jag hade dött och kommit till paradiset. Men mer om kryssningen i ett annat inlägg. Kan inte skriva så mycket nu för det snurrar fortfarande i mitt huvud efter den sista dagen på havet. Undrar hur länge det kommer att kännas som att jag skvalpar runt så här.

Ska snart gå hem till mina pears. Äta spaghetti bolognese och umgås med syster det sista innan hon far tillbaka till Helsingborg. Sedan kommer vi inte att ses på ungefär en månad. Som tur var lyckades jag spela in Ensam Mamma förra söndagen, tittade på det med Therése i går kväll. Älskar fortfarande en mamma som heter Anette. I kväll är det dags igen.

"Vad var det det hette? Mamma Våldtar Far?" - pappa om Ensam Mamma Söker

1 comment:

katitzi said...

åh, ja! jag hade nästan glömt att det var ikväll! åh, du räddade min kväll genom att påminna mig! göttans!