01/11/2008

nov 1


... och ordet svensk finns fortfarande med litet s.

Planer för dagen:
- dammsuga
- läka mina sprickor på händerna
- fota ljus på kyrkogården
- läsa ut sektböckerna
- bestämma mig för ett case
- läsa den kurslitteratur jag ska ha läst till veckan som kommer
- se två filmer
- vika ihop alla kläder jag har slängt överallt

Allt detta kommer jag inte att hinna. Men herregud, man måste ju ha visioner. Ska i alla fall äta middag hos mina pears så jag slipper laga mat själv. Praise the lord!

4 comments:

Anonymous said...

Hahah fyfan vad lat du är alltså, snacka om att slippa laga mat TVÅ dagar i rad!;)

Anonymous said...

Hahah fyfan vad lat du är alltså, snacka om att slippa laga mat TVÅ dagar i rad!;)

Anonymous said...

HAHA jag vet! är sån jävla slacker! bara glider på alla andras prestationer... bäst så!

B. said...

Ojoj, det kallar jag visioner!
Jag blir alltid lite sur när jag inte klarat av dagens lista. Därför är jag lite sur nästan varje dag.

Höhö, det är bra, man SKA vara språkpolis! De som skriver i det offentliga rummet ska faen lära sig grammatik!!