04/01/2011

4 jan

Har för övrigt fått reda på att samtliga medlemmar i min familj läser min blogg. Jo, även pappa. Som egentligen bara kollar mail och fotbollsresultat/Ängelholm FF:s hemsida när han är inne på datorn. Trodde jag, men hade alltså fel.

Hej, familj!

Så, vad har hänt i dag? Vi har köpt en stor falukorv för 15 kronor. Massor av prinskorvar för endast 10 kronor. Ett helt kilo köttbullar för 20 kronor. Jag har fått hem två skivor: en LeMarc och en Bruce. Har dessutom läst Svensk Damtidning (that's how hardcore jag är - det bästa är att man alltid kan skylla på att man pluggar media och därmed måste hålla sig uppdaterad) och genom denna fått reda på att Daniel Westling är "fysisk" och gillar att ta i folk - med ett bildbevis där han tar i en ung pojke.

... hjälp?

Sist men inte minst har jag tvingat Victoria att se The Truman Show med mig. Jag tänkte att det kunde vara nyttigt för henne. Hon hämtade sin dator och kollade fejjan samt googlade fram hur långt det var kvar tills filmen var slut.

Nu är det nog dags för mig att lägga mig i sängen och läsa Kingpin.

3 comments:

Victoria said...

älskling du skriver så bra, så sött liksom!

B. said...

Det är bra. Alla måste se Truman Show. För annars fattar ingen nånting när man utbrister saker som: "Men what? Det här är bra för mycket Truman show!".

bea said...

sant! bra att ha som referenspunkt!