13/02/2011

13 feb


Redigerad 2 mars 2016:

Har fått en anonym kommentar. Sådana får man ibland, om man bestämmer sig för att ha en blogg. Och det tycker ju jag är kul. Både att ha en blogg och att få kommentarer. Så här skriver anonym:
kan du inte berätta mer om dig och Victoria? hur ni träffades, hur det är att leva tillsammans o s v. Hur kom du själv på att du gillar tjejer?

Hej anonym,[...]

Mer om mig och Victoria: hon tycker om att läsa skvallertidningar, jag suckar alltid lite först och himlar med ögonen men läser sedan alla hennes tidningar i smyg och riktigt gottar mig i alla detaljer om kronprinsessparets liv. Ibland låter hon mig spela Underoath-skivor jättehögt trots att hon inte tycker om när de skriker. Om jag frågar riktigt snällt (och sätter på en färsk kanna) går hon med på att spela Tony Hawk med mig. Jag vill alltid gå på en massa spelningar där folk brölar i mikrofonerna och föreviga det hela på bild, och då brukar Victoria gå med för min skull. Jag brukar skaka hennes täcke på kvällen så att det ska vara sådär hotell-fluffigt när hon lägger sig. Jag har aldrig förstått grejen med att äta frukost i sängen, men eftersom Victoria gillar det så händer det att jag är fantastisk och tar med en frukostbricka in i sovrummet (nu när vi har ordentliga sängbord kommer denna procedur förhoppningsvis underlättas). Även om jag inte är så mycket för att gå på stan brukar jag ge med mig och hänga med dit en lördagförmiddag bara för att trängas bland en massa folk på H&M, MQ och liknande. Hon brukar skölja ur kaffekannan och tömma filtret när hon går upp tidigt på morgonen så att kaffebryggaren ska vara fräsch när jag vaknar. Vi brukar vara snälla mot varandra och se filmer tillsammans som egentligen bara den ena vill se. Jag har gjort en Spotify-lista till henne där jag lägger in alla fina låtar jag kommer på. [...]

7 comments:

Victoria said...

pussis, jag älskar dig.

Anonymous said...

ni är pussar

/sandrej

Simon said...

Fint skrivet :)

Anonymous said...

jag är helnöjd med det svaret. fint skrivet :)

emma said...

myspys är vad ni är :)

Anonymous said...

fy fan vad söta ni är //lauren :)

Anonymous said...

Fint syster. Ditt sätt att skriva får mig att älska ord.