18/02/2011

18 feb

I senaste numret av Rolling Stone säger Justin Bieber tydligen att han är emot abort. "Jag tror inte riktigt på abort. Det är som att döda ett barn?" säger han lite halvosäkert som bara en tjockhårig pubbe-unge kan. Inte ens när journalisten konfronterar honom med att tjejer kan bli gravida av att bli våldtagna (något Bieber inte tycks ha reflekterat över) tycker han att abort är ett alternativ att föredra. Är det bara jag som undrar vad Bieber har för föräldrar, egentligen?

Själv är jag emot Justin Bieber, men inte fan bryr han sig om det.

4 comments:

Elvira said...

Urgh! Varför måste de alltid ha en åsikt, de där ungarna. Nu gillar jag honom ännu mindre.

bea said...

jag tror att han försökte vara politiskt korrekt (ur ett konservativt kristet amerikanskt perspektiv). epic fail, kan vi också kalla det.

Karolina said...

Han kanske är emot abort för att hans föräldrar försökte abortera honom som foster, och resultatet blev en kass "artist". Bara en liten tanke så där.

bea said...

HAHAH!