30/03/2012

30 mars


Vissa människor köper godis eller kakor när det är hemtentavecka. Något att smaska på. Unna sig. Inte jag. Som den yoghurt-buddha jag är så köpte jag så klart Cheerios. Onyttigt och dyrt. Och ruskigt gott. Nu är tentan förresten inlämnad (den där bilden där uppe tog jag i går). Blev klar i går kväll och läste igenom den noga i morse. Sedan cyklade jag till skolan och lämnade in den. Älskar känslan av att ha lämnat in en tenta. Känner mig så fri, för en gångs skull. Trots att jag har en hel del skolarbete att göra har jag bestämt mig för att vara helt ledig den här helgen. Det är jag värd!

I dag är det förresten To Write Love On Her Arms officiella klä dig i våra kläder-dag. Det gör jag gladeligen. Beställde även ett par nya tischor, när jag även var i farten. De gör en så bra insats för samtiden, tycker jag. De är värda allt stöd de kan få. På bilden nedanför kan ni se vad jag beställde i dag. Slängde med några klistermärken i beställningen, dagen till ära!


No comments: