06/04/2012

6 april

Jag skriver på mitt examensarbete hela påskhelgen. Skriver och skriver, förresten. Det kanske var att ta i. Faktum är att jag befinner mig i läsa in sig på tidigare forskning-stadiet. Ett stadium som är helt okej så länge ämnet är intressant. Och ju mer jag läser om bedömning, desto mer intressant blir det. Blev även peppad i dag när jag läste att det inte finns alls många studier om bedömning i gymnasieskolan. Känns skönt att inte en massa andra tanter/gubbar har gjort allt, redan.

Har dock inte bara pluggat i dag. Har även spelat gitarr, spelat Age of Empires och ätit Marabou. Lite kul måste man unna sig så här på påsken. Victoria jobbar varje dag den här helgen. Men i morgon kväll hinner vi i alla fall umgås. Kanske se en film. Äta choklad ska vi i alla fall göra.

No comments: