03/05/2012

3 maj

Dagen blir lång om man går upp klockan 6. Det är ett faktum jag lever med i dag. När Victoria hade gått till jobbet var jag inte tillräckligt trött för att somna om igen, så jag gick upp i stället. Pluggar fram till eftermiddagen, för då ska Victoria och jag fika med Emma och Simon på stan. Vill bara bli klar med den här uppsatsen så att jag kan hitta på något roligare med mitt liv.

Fick förresten ett sms i går från min kära systeryster. Hon skrev att hon och Stoffe hade sett Laleh på något Konsum i Stockholm. Jag vill också bo i Stockholm och råka se Laleh på Konsum. Eller om jag bodde i London och råkade springa in i Mark Hoppus, vilket typ alla andra (läs: de på Tumblr/Twitter) som är i London verkar göra. När jag åker till London nästa gång ska jag gå på Mark-spaning. Ska leta tills jag hittar honom. Måste kartlägga vilka områden han brukar röra sig inom. Apropå områden så råkar jag veta vilken adress Laleh bor på. Varför vet jag det? Det är nästan mer än jag vill veta om någon. Så länge det inte handlar om Mark, så klart, för det skulle ju underlätta enormt i spaningsarbetet.

Ja, tankarna vandrar verkligen när man skriver uppsats. Men det kan inte hjälpas. Är man uttråkad så är man.

No comments: