08/05/2012

8 maj

Bättre dröm i natt. Drömde att Blink-182 skulle spela i Linköping. En intressant sak med det hela var att Makthaverskan valdes ut som förband. I drömmen tyckte jag att det var ett väldigt otippat val av Blink.

Dock har jag sovit ganska dåligt. Var helt torr i munnen och hade ont i halsen. Pollenreaktion, säkert. När Victoria gick upp vid fem kunde jag inte somna om, så jag gick också upp. Har ätit frukost och sett lite Malcolm in the Middle sedan dess. Nu är jag supertrött.

En störig sak med mitt examensarbete är att jag känner mig ganska redo att börja med intervjuer, men min handledare har inte svarat på mail på typ en vecka. Jag måste ha lite återkoppling och hjälp från henne innan jag kan gå vidare. Sitter och filar lite extra på tidigare forskning-delen tills jag får svar från henne. Men ska det verkligen vara så mycket begärt att handledaren svarar på mail inom i alla fall två dagar? Sjukt segt.

Apropå konserter i Linköping så ska Bryan Adams spela här i augusti. Mycket pengar har redan gått åt till Bruce, Kent och Winnerbäck, så det finns inget pengautrymme för att köpa biljett till Bryan. Men man kan ju allid sätta sig precis utanför konsertområdet med en kaffetermos och höra hur Bryan ylar fram Heaven. En stor fördel med utekonserter. Så får det bli.

No comments: