01/10/2012

1 okt



Alfons fyller ett år i dag! Då är han väl officiellt ingen kattunge längre. Kan inte fatta att vi redan har haft honom i snart nio månader. En hel graviditet, liksom. Galet. Alfons är dock busigare än någonsin och busar nu i stort sett mer än vad han sover. Känns det som. Min teori är att han har kommit i trotsåldern. Hur som helst: grattis på dig, Alfons "Fonzie/Affe/Alfon (franskt uttal)" Karlsson! (Victoria blir sur på mig när jag bestämmer att Alfons efternamn är Karlsson, men jag tycker att det klingar bättre än Andersson). 

3 comments:

Elvira said...

Grattis till honom! :o)

Sandra Nordin said...

grattis till alfons :)
(och er)

jag kommer ihåg när du var lite skeptisk mot katter bea. tur att det gick över så du fick lära känna typ Alfons :)

bea said...

tack, hörrni! jaa sandra, jag var ju det! eller är. lite, fortfarande. vissa katter, alltså. en del katter stirrar så mycket på en så jag blir helt rädd. och andra katter är stora som hundar, då blir jag också rädd.