17/10/2012

17 okt



Det här var ni inte beredda på! En Justin Bieber-video mitt i bloggen. Men jag måste ju bara lägga upp ett YouTube-klipp där ni kan skåda min nuvarande idol.

Nej, självklart menar jag inte Bieber. Jag har i och för sig inget emot honom (orkar inte ens bry mig - det är väl bara kul att folk gör musik, liksom). Nej. Det här inlägget tillägnas Justin Biebers gitarrist. "Va? Vem?" undrar du kanske nu. Tryck på play och titta på mösskillen med gitarren. Där är han. Har sett några andra akustiska Bieber-videor (fråga mig inte varför), och den där gitarrkillen sitter alltid som en klippa bredvid Bieber.

Har du inte tryckt play än? Är du "emot" Justin Bieber? Skit i det nu! Sätt igång klippet för gitarrkillens skull. Kolla bara hur han spelar för glatta livet på sina strängar. Är det bara jag, eller har han mer inlevelse i låten än Bieber själv? Han verkar verkligen älska att spela den där låten. Och han gör det ju exemplariskt, dessutom. Själv var jag tvungen att titta på klippet två gånger bara för att gitarrkillen ser så lycklig ut under sin mössa. Och se så koncentrerad han är!

Ett väldigt bra YouTube-klipp, helt enkelt. Tänkte bara säga det.

No comments: