23/01/2013

23 jan

I morgon kommer två saker att hända:
1) Jag ska försöka gå upp klockan halv sju på morgonen för att ta mig till föreläsningen som börjar klockan åtta plus akademisk kvart.
2) Jag ska blogga om en kille som är dömd för sexuellt ofredande mot barn samt innehav av djurporr på datorn. Vinkeln på detta (en vinkel ska man väl alltid ha?!) är att den här killen tyvärr är medlem i ett band som har gjort en skiva som jag tyckte var väldigt bra. Skulle fortfarande ha tyckt. Nu vet jag inte vad jag ska tycka längre. Mer om detta i morgon, som sagt.

Lauren har nyss gått hem. Hon var här och åt middag med mig och Victoria. Vi åt en variant av nasi goreng, mumsigt! Sedan såg vi en Beck-film (tomheten efter att Lost tog slut för oss blev så stor att vi blev tvungna att komma på något annat att titta på, så nu ska vi se alla Beck-filmer).

No comments: