10/04/2013

10 april

Så här tre månader senare har jag tagit tag i att kolla igenom och fixa till foton från i julas. Bättre sent än aldrig, helt enkelt. Jag firade ju jul i Karlshamn med hela familjen. Blev inte supermånga foton därifrån, men några har jag i alla fall att bjuda på.






















Dagen innan julafton tog vi ut Alfons i snön. Alfons som för övrigt var helt galen hela bilfärden ner till Karlshamn. Han jamade hela tiden, och försökte klösa sig ut genom burgallret så att klorna flög runt i bilsätet. Man hade ju trott att han skulle tröttna, eller i alla fall somna av utmattning, efter ett tag. Det gjorde han inte.



























Min yngsta kusin: Elin!



















































Den här bilden på Elin tog Malin med min kamera. Jag gillar den! Jag har beskurit den lite, och gjort den svartvit.


Malin.























Under julhelgen körde vi lite frågesport som fanns i DN.

Ett foto på mig i julgranskulan är väl på sin plats?





Therése und Max.






















Elins reaktion på tomten.

























Max under julklappsutdelningen.
Det var väl ungefär vad jag hade att bjuda på inom kategorin julafton 2012. Bilderna hamnade i lite fel ordning, men det är inte mitt fel utan Bloggers. Fattar verkligen inte vad som har hänt med deras bilduppladdningsgrej? Allt är helt rörigt, och man kan inte - på ett vettigt sätt - ändra ordning på bilderna. Vråldåligt.

No comments: