29/04/2013

29 april

Hemma igen från Karlshamn. Har haft en toppenvecka på alla sätt och vis. Pluggat och umgåtts, precis som planerat. Nu hoppas jag att Max och Malin kommer till Linköping snart och hälsar på, så att vi kan göra en massa kuliga saker. FF! (Heter det fortfarande FF, eller är det helt 90-talet att säga det? Vill ej vara ohipp!)

Här kommer lite blandade mobilbilder från veckan. Den första visar mig i en pose som ni aldrig sett mig i förut. Vi spelade Xbox Kinect.


























































När vi skulle ta den sista bilden sa Max: "Okej, vi gör rapeface!" Han verkar inte ha koll på att jag är på gränsen till ohipp och inte har koll på alla nya uttryck och fenomen. Jag hade så klart ingen aning om hur man gör rapeface men sa "Okej!" och typ went with the flow, liksom.

No comments: