21/04/2013

21 april

Åkte tåg en stund, kom fram till Karlshamn runt kvart över tre på eftermiddagen. Spelade brädspel med mina kusiner. Vi spelade bland annat Labyrint, det är ett av mina bästa brädspel någonsin! Älskar det. Senare på kvällen spelade jag och Malin - min ena kusin, alltså - nya SimCity på datorn. Galet kul! Vill ha det, men det vore alldeles för farligt för mig att skaffa det just nu. Jag skulle bli helt beroende av min lilla stad och spela hundratals timmar i sträck.

I morgon ska jag försöka pallra mig upp klockan sju, och vara pluggfärdig klockan åtta. Sedan har jag tänkt plugga till klockan tre, då jag och Malin ska hämta Elin (ännu en kusin) i skolan. Efter det ska jag, Malin och Elin roa oss. Vad vi ska göra vet jag inte. Det beror på vädret. Möjligtvis gå till en lekpark, så att Elin får leka av sig. Och jag också, för den delen. Jag måste nog helt enkelt gå och lägga mig nu, om jag ska orka hela morgondagen. Sover i ett helt eget gästhus här hos familjen Abrahamsson. Här finns till och med ett kök, så jag kan verkligen hushålla mig själv under dagarna när alla andra är i skolan och på jobbet. Hoppas att jag får mycket gjort på mina uppsatser!

No comments: