20/04/2013

20 april

Victorias mamma var här och hälsade på i dag. Först fikade vi här hemma - Victoria hade bakat något slags citronpaj och jag hade bestämt att vi skulle ha vaniljvisp till (vaniljsås/vaniljvisp är typ det godaste jag vet) - och sedan gick vi på stan. När vi hade gått på stan ett tag åkte vi till Tornby, där jag och Victoria passade på att storhandla medan Victorias mamma gick på Ikea en stund. Sedan lunchade vi på Ikea. Efter lunchen tog vi en kaffe här hemma medan vi kollade lägenheter på Hemnet. Alla är engagerade i vår kommande flytt till Stockholm. Längtar verkligen!

Snart ska vi gå till stan, vi ska ut och äta på en ganska ny restaurang här i stan. Vi firar fyra år! Fatta vad länge. Egentligen inte förrän i morgon, men då åker jag till Karlshamn så vi äter ute i dag i stället. När vi kommer hem måste jag packa. Att packa är verkligen tråkigt. Och inte är det roligare att packa upp, precis. Men det ska jag ju å andra sidan inte göra förrän om mer än en vecka, så det behöver jag inte fundera över så mycket nu. Och en hel del av det jag ska packa ner är pluggböcker, så det går ju fort att slänga ner i väskan.

No comments: